Zapytanie ofertowe ws. Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień
23 marca 2022
Przemyśl, dnia 23.03.2022 r.
Znak sprawy: DAK.26.3.2022
Zapytanie ofertowe
(dotyczy trzeciego progu wartości szacunkowej zamówienia)
ws. Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na „Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym”, „Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Zakup, wymiana i montaż windy oraz wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej”, „Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ochrona zasobów Archiwum Państwowego w Przemyślu”.
Zamawiający:
Archiwum: Archiwum Państwowe w Przemyślu, z siedzibą przy ul. Lelewela 4, reprezentowane przez Dyrektora Archiwum
NIP: 795-10-47-387; Regon: 000687623; tel. (16) 670-35-38;
e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl
zaprasza
do złożenia oferty na przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego Pełnomocnika postepowań o udzielenie zamówień na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z póź. zm.) skutkujących zawarciem umów na n/w zamówienia:
- Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz
z komputerem i monitorem graficznym z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r. - Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Zakup, wymiana i montaż windy oraz wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r.
- Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ochrona zasobów Archiwum Państwowego w Przemyślu z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania następujących czynności:
I. Przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie udzielonych pełnomocnictw jako pełnomocnik Zamawiającego. W zakresie ww. czynności Wykonawca będzie zobowiązany do:
- Ustalenia wartości szacunkowej zamówień i określenia trybów w/w zamówień zgodnych z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem.
- W przypadku stwierdzenia braku konieczności przeprowadzenia postepowania
w ramach ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu dokumentacji z szacowania wartości zamówienia oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem.
II. Opracowania Specyfikacji Warunków Zamówienia/Opisów Potrzeb i Wymagań zamówień zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych w tym między innymi:
- przygotowania opisów przedmiotów zamówień,
- określenia warunków udziału w postępowaniach i sposobu weryfikacji spełnienia tych warunków,
- określenie kryteriów oceny ofert,
- sporządzenia wykazu oświadczeń, dokumentów i załączników jakie powinien złożyć wykonawca,
- przygotowania projektów oświadczeń i wzorów formularzy składanych przez Wykonawców,
- przygotowania projektów umów z wyłonionymi Wykonawcami i przedłożenia tych projektów do akceptacji przez Zamawiającego.
- publikacja ogłoszeń o zamówieniach we właściwych publikatorach,
- przekazania Zamawiającemu ogłoszeń, dokumentacji oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem w celu ich publikacji na własnej stronie internetowej.
III. Przeprowadzenie postępowań oraz wybór ofert najkorzystniejszych, skutkujący zawarciem umów z wyłonionymi Wykonawcami w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2022 r. Termin ten jest właściwy również w przypadku konieczności powtórzenia danego postępowania. Termin ten może być wydłużony jedynie
w przypadku gdy nie wpłynie żadna oferta bądź okażą się one nieważne oraz z innych przyczyn powodujących niemożność wyłonienia Wykonawcy. Wydłużenie terminu nastąpi na podstawie zgodnych oświadczeń Stron i powoduje zmianę Harmonogramu prac i terminów, o którym mowa w § 2 pkt 2 umowy. W zakresie ww. czynności Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do:
- Sporządzania odpowiedzi na ewentualne zapytania do treści SWZ/Opisów Potrzeb i Wymagań.
- Otwarcia, badania i oceny złożonych ofert.
- Przygotowania wezwań o uzupełnienie, wyjaśnienie, dokumentów oraz pełnomocnictw, zawiadomień o wyborze ofert najkorzystniejszych.
- Ewentualnego powoływania biegłych.
- Przedkładania Zamawiającemu propozycji wykluczenia Wykonawców z postępowania, odrzucenia ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem.
- Dokonywania wszelkich czynności związanych z ewentualnymi odwołaniami wniesionymi do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych organów, a także reprezentowanie Zamawiającego jako Pełnomocnik przed wskazanymi organami.
- Przygotowania umów (parafowania i podpisania) i doprowadzenia do zawarcia umów Zamawiającego z Wykonawcami wybranymi w ramach przeprowadzonych postępowań.
- Sporządzenia i zamieszczenia ogłoszeń o udzieleniu zamówień we właściwym publikatorze.
- Sporządzenia protokołów z postępowań.
- Podejmowania w imieniu Zamawiającego, wszelkich czynności związanych
z prowadzeniem spraw sądowych, administracyjnych i pozasądowych, wynikłych z przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, oraz do udzielania wyjaśnień/odpowiedzi, przekazywania dokumentów organom w związku z ewentualnymi kontrolami w trakcie i po zakończeniu postępowania, do czasu ostatecznego zakończenia sporów lub kontroli. - Dokonywania na wniosek Zamawiającego konsultacji, wykładni zapisów umów zawartych w ramach przetargów w przypadku wątpliwości interpretacyjnych.
- Przekazania Zamawiającemu dokumentacji oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem w celu ich publikacji na własnej stronie internetowej.
IV. Wykonania innych czynności nieujętych w powyższym zakresie, a niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie wyżej wymienionych zamówień.
Opis przedmiotu zamówienia)
Termin realizacji zamówienia: 30.06.2022 r.
Warunki/wymogi realizacji zamówienia:
1.Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o posiadaniu prawa do reprezentacji, a także co do tego, że wszelkie dane dotyczące Wykonawcy są aktualne i zgodne
z danymi wynikającymi z właściwego rejestru (wzór oświadczenia w załączeniu).
Zamawiający odrzuci ofertę która nie zawiera powyższego warunku/wymogu realizacji zamówienia..
2., Z wybranym Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy.
Termin i warunki płatności: przelew 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
Termin i sposób przekazania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Archiwum Państwowym
w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl w sekretariacie (pok.100), w oryginale w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień” lub przesłać w wersji nieedytowalnej drogą elektroniczną na adres e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl wpisując w tytule e-maila: „Oferta na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.03.2022 r. do godziny 12:00. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty. Oferta musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisana przez osobę lub osoby upoważniane do reprezentowania Wykonawcy.
Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.03.2022r. o godz. 12:30 w pokoju nr 106
Kryteria oceny i wyboru oferty: najniższa cena brutto za całość zamówienia – 100%,
Cena powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
Inne elementy, jakie Zamawiający uznaje za istotne dla zamówienia:
Akceptacja postanowień umowy przez Wykonawcę określonych we wzorze umowy.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami i sposób kontaktowania się
z nimi: Pani Renata Kozioł, e-mail: rkoziol@przemysl.ap.gov.pl
Zamawiający informuje, że może odstąpić od udzielenia zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Załącznikiem do zapytania ofertowego jest formularz oferty dla wykonawcy.
Pliki do pobrania
Zapytanie ofertowe DAK.26.3.2022.PDF (682.81 KB)
Oswiadczenie Wykonawcy DAK.26.3.2022.docx (12.35 KB)
klauzula informacyjna zgodna z RODO - DAK.26.3.2022.docx (17.88 KB)
Formularz oferty DAK.26.3.2022.docx (13.42 KB)
umowa wzor - DAK.26.3.2022.docx (30.57 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-03-23 |
Data publikacji: | 2022-03-23 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Renata Kozioł |
Liczba odwiedzin: | 403 |