Zapytanie ofertowe ws. Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień
19 kwietnia 2022
Przemyśl, dnia 19.04.2022 r.
Znak sprawy: DAK.26.6.2022
Zapytanie ofertowe
(dotyczy trzeciego progu wartości szacunkowej zamówienia)
- Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na „Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz z komputerem i monitorem graficznym”, „Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Zakup, wymiana i montaż windy oraz wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej”, „Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ochrona zasobów Archiwum Państwowego w Przemyślu”.
Zamawiający:
Archiwum: Archiwum Państwowe w Przemyślu, z siedzibą przy ul. Lelewela 4, reprezentowane przez Dyrektora Archiwum
NIP: 795-10-47-387; Regon: 000687623; tel. (16) 670-35-38;
e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl
zaprasza
do złożenia oferty na przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na rzecz Zamawiającego jako jego Pełnomocnika postepowań o udzielenie zamówień na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z póź. zm.) skutkujących zawarciem umów na n/w zamówienia:
- Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Dostawa skanera A1 wraz
z komputerem i monitorem graficznym z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r. - Zakupy inwestycyjne w sieci Archiwów Państwowych. Zakup, wymiana i montaż windy oraz wykonanie dokumentacji projektowo-montażowej z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r.
- Poprawa bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ochrona zasobów Archiwum Państwowego w Przemyślu z terminem realizacji przez wyłonionego Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 listopada 2022 r.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania następujących czynności:
I. Przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie udzielonych pełnomocnictw jako pełnomocnik Zamawiającego. W zakresie ww. czynności Wykonawca będzie zobowiązany do:
- Ustalenia wartości szacunkowej zamówień i określenia trybów w/w zamówień zgodnych z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem.
- W przypadku stwierdzenia braku konieczności przeprowadzenia postepowania
w ramach ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu dokumentacji z szacowania wartości zamówienia oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem.
II. Opracowania Specyfikacji Warunków Zamówienia/Opisów Potrzeb i Wymagań zamówień zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych w tym między innymi:
- przygotowania opisów przedmiotów zamówień,
- określenia warunków udziału w postępowaniach i sposobu weryfikacji spełnienia tych warunków,
- określenie kryteriów oceny ofert,
- sporządzenia wykazu oświadczeń, dokumentów i załączników jakie powinien złożyć wykonawca,
- przygotowania projektów oświadczeń i wzorów formularzy składanych przez Wykonawców,
- przygotowania projektów umów z wyłonionymi Wykonawcami i przedłożenia tych projektów do akceptacji przez Zamawiającego.
- publikacja ogłoszeń o zamówieniach we właściwych publikatorach,
- przekazania Zamawiającemu ogłoszeń, dokumentacji oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem w celu ich publikacji na własnej stronie internetowej.
III. Przeprowadzenie postępowań oraz wybór ofert najkorzystniejszych, skutkujący zawarciem umów z wyłonionymi Wykonawcami w nieprzekraczalnym terminie do 30 czerwca 2022 r. Termin ten jest właściwy również w przypadku konieczności powtórzenia danego postępowania. Termin ten może być wydłużony jedynie
w przypadku gdy nie wpłynie żadna oferta bądź okażą się one nieważne oraz z innych przyczyn powodujących niemożność wyłonienia Wykonawcy. Wydłużenie terminu nastąpi na podstawie zgodnych oświadczeń Stron i powoduje zmianę Harmonogramu prac i terminów, o którym mowa w § 2 pkt 2 umowy. W zakresie ww. czynności Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do:
- Sporządzania odpowiedzi na ewentualne zapytania do treści SWZ/Opisów Potrzeb i Wymagań.
- Otwarcia, badania i oceny złożonych ofert.
- Przygotowania wezwań o uzupełnienie, wyjaśnienie, dokumentów oraz pełnomocnictw, zawiadomień o wyborze ofert najkorzystniejszych.
- Ewentualnego powoływania biegłych.
- Przedkładania Zamawiającemu propozycji wykluczenia Wykonawców z postępowania, odrzucenia ofert, wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem.
- Dokonywania wszelkich czynności związanych z ewentualnymi odwołaniami wniesionymi do Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych organów, a także reprezentowanie Zamawiającego jako Pełnomocnik przed wskazanymi organami.
- Przygotowania umów (parafowania i podpisania) i doprowadzenia do zawarcia umów Zamawiającego z Wykonawcami wybranymi w ramach przeprowadzonych postępowań.
- Sporządzenia i zamieszczenia ogłoszeń o udzieleniu zamówień we właściwym publikatorze.
- Sporządzenia protokołów z postępowań.
- Podejmowania w imieniu Zamawiającego, wszelkich czynności związanych
z prowadzeniem spraw sądowych, administracyjnych i pozasądowych, wynikłych z przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, oraz do udzielania wyjaśnień/odpowiedzi, przekazywania dokumentów organom w związku z ewentualnymi kontrolami w trakcie i po zakończeniu postępowania, do czasu ostatecznego zakończenia sporów lub kontroli. - Dokonywania na wniosek Zamawiającego konsultacji, wykładni zapisów umów zawartych w ramach przetargów w przypadku wątpliwości interpretacyjnych.
- Przekazania Zamawiającemu dokumentacji oraz wszelkich informacji związanych z zamówieniem w celu ich publikacji na własnej stronie internetowej.
IV. Wykonania innych czynności nieujętych w powyższym zakresie, a niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie wyżej wymienionych zamówień.
(Opis przedmiotu zamówienia)
Termin realizacji zamówienia: 30.06.2022 r.
Warunki/wymogi realizacji zamówienia:
1.Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o posiadaniu prawa do reprezentacji, a także co do tego, że wszelkie dane dotyczące Wykonawcy są aktualne i zgodne z danymi wynikającymi z właściwego rejestru (wzór oświadczenia w załączeniu).
Zamawiający odrzuci ofertę która nie zawiera powyższego warunku/wymogu realizacji zamówienia.
2. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy.
Termin i warunki płatności: przelew 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
Termin i sposób przekazania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Archiwum Państwowym
w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl w sekretariacie (pok.100), w oryginale w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień” lub przesłać w wersji nieedytowalnej drogą elektroniczną na adres e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl wpisując w tytule e-maila: „Oferta na przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.04.2022 r. do godziny 12:00. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty. Oferta musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisana przez osobę lub osoby upoważniane do reprezentowania Wykonawcy.
Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 26.04.2022r. o godz. 12:30 w pokoju nr 106
Kryteria oceny i wyboru oferty: najniższa cena brutto za całość zamówienia – 100%,
Cena powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia
Inne elementy, jakie Zamawiający uznaje za istotne dla zamówienia:
Akceptacja postanowień umowy przez Wykonawcę określonych we wzorze umowy.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami i sposób kontaktowania się
z nimi: Pani Renata Kozioł, e-mail: rkoziol@przemysl.ap.gov.pl
Zamawiający informuje, że może odstąpić od udzielenia zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Załącznikiem do zapytania ofertowego jest formularz oferty dla wykonawcy.
Pliki do pobrania
Zapytanie ofertowe - DAK.26.6.2022.PDF (677.35 KB)
Formularz oferty DAK.26.6.2022.docx (13.45 KB)
Oswiadczenie Wykonawcy DAK.26.6.2022.docx (12.37 KB)
umowa wzor - DAK.26.6.2022.docx (29.74 KB)
klauzula informacyjna zgodna z RODO - DAK.26.6.2022.docx (17.88 KB)
Odpowiedz na pytania DAK.26.6.2022.PDF (154.92 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-04-19 |
Data publikacji: | 2022-04-19 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Renata Kozioł |
Liczba odwiedzin: | 961 |