Zapytanie o cenę ws. Zakupu teczek i pudeł archiwizacyjnych
21 listopada 2022
Przemyśl, dnia 21.11.2022 r.
Znak sprawy:DAK.26.24.2022
Zapytanie o cenę
(dotyczy drugiego i trzeciego progu wartości szacunkowej zamówienia)
ws. Zakupu teczek i pudeł archiwizacyjnych
Zamawiający:
Archiwum: Archiwum Państwowe w Przemyślu, z siedzibą przy ul. Lelewela 4, reprezentowane przez Dyrektora Archiwum; NIP: 795-10-47-387; Regon: 000687623; tel. (16) 670-35-38;e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl
zaprasza
do złożenia oferty na przedmiot zamówienia:
Zakup teczek wiązanych i pudeł archiwalnych w n/w ilości i rozmiarach:
1.pudło do archiwizacji teczek z otwieraną ścianą czołową, gramatura co najmniej 1100 g/m² o wymiarach:
- długość 395 mm, szerokość 255 mm, szerokość grzbietu 165 mm – 1500 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
2.teczka wiązana gramatura 300 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach:
- długość 320 mm, szerokość 230 mm, szerokość grzbietu 50 mm – 2000 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
3. teczka wiązana gramatura 300 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach:
- długość 320 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 35 mm – 1000 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
4.teczka wiązana gramatura 300 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach
- długość 370 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 35 mm – 1500 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
5.teczka wiązana gramatura 300 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach
- długość 390 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 50 mm – 1500 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
6.teczka wiązana gramatura 800 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach
- długość 400 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 50 mm – 1000 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
7.teczka wiązana gramatura 800 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach
- długość 390 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 50 mm – 3000 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
8. teczka wiązana gramatura 800 g/m²; kolor teczki ciemnoszary o wymiarach
- długość 410 mm, szerokość 250 mm, szerokość grzbietu 50 mm – 1000 szt.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4
(opis przedmiotu zamówienia)
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 grudnia 2022 r.
Warunki/wymogi realizacji zamówienia:
1. Wykonawca wraz z ofertą złoży:
- oświadczenie o posiadaniu prawa do reprezentacji a także co do tego, że wszelkie dane dotyczące Wykonawcy są aktualne i zgodne z danymi wynikającymi z właściwego rejestru (wzór oświadczenia w załączeniu)
- oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 2 (wzór oświadczenia w załączeniu)
- formularz cenowy – Załącznik Nr 3 do zapytania o cenę (wzór w załączeniu)
Zamawiający odrzuci ofertę która nie zawiera powyższych warunków/wymogów realizacji zamówienia.
2. Opakowania muszą być wykonane z materiału litego bezkwasowego o wskaźniku pH od 7,5 do 10, rezerwie alkalicznej > 0,4 mol/kg, liczbie Kappa < 5 oraz gramaturą i w kolorze określonym w załączniku nr 4 opisie przedmiotu zamówienia.
Termin i warunki płatności: przelew 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
Termin i sposób przekazania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Archiwum Państwowym w Przemyślu ul. Lelewela 4, 37-700 Przemyśl w sekretariacie (pok.100), w oryginale w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na zakup teczek i pudeł archiwizacyjnych” lub przesłać w wersji nieedytowalnej drogą elektroniczną na adres e-mail: archiwum@przemysl.ap.gov.pl wpisując w tytule e-maila: „Oferta na zakup teczek i pudeł archiwizacyjnych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.11.2022 r. do godziny 11:00
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty. Oferta musi być opatrzona pieczęcią firmową i podpisana przez osobę lub osoby upoważniane do reprezentowania Wykonawcy. - Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne.
Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.11. 2022 r. o godz. 11:30 w pokoju nr 106
Kryteria oceny i wyboru oferty:
najniższa cena brutto za całość zamówienia – 100%,
Cena powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, w tym usługę transportową (koszty dostawy).
Inne elementy, jakie Zamawiający uznaje za istotne dla zamówienia: -
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami i sposób kontaktowania się
z nimi: Pani Renata Kozioł, e-mail: rkoziol@przemysl.ap.gov.pl
Zamawiający informuje, że może odstąpić od udzielenia zamówienia na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Załącznikiem do zapytania o cenę jest:
Formularz oferty – Załącznik Nr 1
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 2.
Pliki do pobrania
Zapytanie o cenę pdf. - DAK.26.24.2022 (423.90 KB)
Zapytanie o cenę - DAK.26.24.2022 (19.78 KB)
FORMULARZ OFERTY - Załącznik Nr 1 - DAK.26.24.2022 (13.17 KB)
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy sankcyjnej Załącznik Nr 2 - DAK.26.24.2022 (14.06 KB)
Formularz cenowy Załącznik Nr 3 do zapytania o cenę - DAK.26.24.2022 (14.66 KB)
Oświadczenie o posiadaniu prawa do reprezentacji - DAK.26.24.2022 (12.46 KB)
Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4 - DAK.26.24.2022 (11.22 KB)
klauzula informacyjna zgodna z RODO - DAK.26.24.2022 (17.80 KB)
Odpowiedzi na pytania - DAK.26.24.2022 PDF (113.23 KB)
Odpowiedzi na pytania - DAK.26.24.2022 (13.25 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-11-21 |
Data publikacji: | 2022-11-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Renata Kozioł |
Liczba odwiedzin: | 1720 |